HTML

SMTJ

Voltunk Sicsinél pusztítani az alkoholt. Továbbra se harácsoljatok túlórát, zúzzatok haza! Reggel futottunk, és ugrókötelezzünk is! Aki a videót kiteszi videómegosztóra azt beperelem. Nem viccelek süzsdmeg!

Friss topikok

  • landov: Vazze! Az a való világ! (2007.09.03. 14:24) Személyi Kultusz
  • landov: Szórakoztok? Sajátot indítok: landov.blog.hu (2007.08.21. 20:41) Mi a nagymári f-a van?
  • Landov: Nem is kergettelek.. (2007.08.15. 22:53) SMT Jihad Day (2007.07.18)
  • landov: Üdv! Megtudtam, hogy ez egy önálló zenei stílus is egyben és hamarosen lesz belőle egy dupla CD-m. (2007.08.08. 16:43) Fogyókúra
  • landov: Elismerésem Dorina! Látod, nem is olyan nehéz hosszút írni ;) A többiek nem írnak? (2007.08.08. 12:50) SMT Jihad Day 1 (2007.07.16) 18+

Linkblog

2007.08.10. 08:10 landov

SMT Jihad Day 2 (2007.07.17)

Második nap.
Igen korán ébredtem (először hajnali kettőkor, majd reggel hatkor végleg). Hála annak, hogy előző nap már nyolc körül elájultam. Az éjszaka folyamán sikeresen összevéreztem egy párnát és egy törülközőt. No nem nagyon, csak éppen halvány foltokban. A sózásnak hála épp, hogy szivárgott némi vér a sebemből (Négy rétegű hidropolimer sajna nem volt nállam. - Dr. Sándor)
Heros iatros
Arról, hogy sebeket valaha kezeltek-e sóval, sajna semmilyen történeti utalást nem találtam. Azaz egyetlen egyet mégis. A Magyar Sebkezelő Társaság folyóiratának, a 2000/1-es számában olvastam egy bizonyos Bruno Longoburgo-ról, aki az 1252-ben írt könyvében a "Chirurgia Magna"-ban a sebtisztításra és a varrásra helyezte a hangsúlyt. (Na ez ma már evidens, de akkoriban pókhálót, marhaürüléket, meg egyébb szarságokat használtak)
A varratsorra 8 napig szárítóporokat szórt a gyorsabb és tisztább gyógyulás érdekében. Na most a só, mi más, ha nem kiválló szárító, és fertőtlenítő por?
Az eljárást egyébként én Horváth féle sebkezelésnek nevezem. Az első sebemet maga Dr. Horváth kezelte sóval, egy jó kis gyenesdiási bunyó után. Azóta több sebemet is így kezeltem. Dr. Horváth muterja azóta továbbfejlesztette a sebkezelést, sózás előtt valami töménnyel tisztítja a sebet. Ez kiválló alkalom egyben némi búfelejtésre.
Naszóval. Mindenki alszik, én meg a terszon fröccsözgetek, közben a Tao-t követem. Lassan azért mindenki felkel, másodiknak talán Totófater. Sajna lekéste a reggeli futást.
A délelőtt a regelizéssel telt. Most komolyan! A francnak ennyit szarozni, terítéssel, meg egyebekkel? Ha minenki kiveszi a hűtőből, ami neki kell, akkor ripsz-ropsz mindenkinek tele is lehetett volna búrája. Mindegy, a Stílus nekünk az Élet!
Délben én voltam a legokosabb, mert nem indultam el a strandra az UV sugárzás legnagyobb intenzitásánál. A második legokosabbak a csajok voltak, mert bekenték magukat naptejjel. Mondjuk ezt a feladatot én is elláttam volna, de hát ezek a lányok olyan önfejűek. A harmadik legokosabb Sicsi volt, mert már szerzett korábban némi színt. Totó egyértelműen hülye volt, ő hófehéren, védőréteg nélkül vágott neki az útnak.
Amíg mindenki lent pancsikolt, én türelmesen várakoztam, hogy a sugárveszély alábbhagyjon. Közben, mivel mást nem tehettem védőitallal töltöttem fel magam.
Hamar eljött a három óra, indulás a partra, a többiek után. Akkor is szigorúan pólóban!
Leérkezve a partra látom, hogy a banda már megunta fürcsit, és egy fűzfa árnyékában hűssöl. "Hüssőlni azt lehet!" Flegma mozdulattal dobtam a földre a polifoam-ot, és a gempát tartalmazó cigisdobozom, majd eldőlök. Egyszer csak hallom: "DOBODE!!". He?? "DOBODE!!" Felnézve látom Yoda mester 23. reinkarnációját. Teljes testmagasságát már elérte, de értelmi képességei még igen korlátozottak, lévén mindössze két-három éves. "Figyuzz kisfiú, nincs benne csak cigi. Nézd!" "DOBODE!!" "De hát ez nem szemét, eszem ágában sincs eldobni." "DOBODE!!" "Tünés a francba büdös kölke! Nem értsz a szóból?" "ANNNNYAAA" Na, vita lezárva, én beszéltem (Uff).
Hüssölés, hüssölés, hüssölés, hüssölés, hüssölés .. Eltelt fél perc, ez unalmas, így inkább pavilonlátogatás történt.
A fröccsözés után visszamentünk a cuccokért majd irány a bázis. Totó ekkorra már szép rózsaszínű lett, a korábbi fehér helyett. Kezdődhetett a főzőcske! Részemről belevágtam a polippörkölt elkészítésébe. Esztike volt olyan kedves, és felszeletelte a polipokat. Négy kissebbet vittem, kettőnek a csőre is meglett. A másik kettőjét a Sicsi valószínűleg megette.
A polip pörköltnek  való elkészítése saját ötlet. Mit ne mondjak nem vált be. Nekem nem különösebben ízlett. A nokedli is szar lett. Mindenesere Sicsinek ízlett, bár ezt tagadja. Azért minden nap evett belőle, amíg el nem fogyott. A többiek nem ettek belőle, mert undorodnak a vizi állatoktól.

A csajok a konyhában sündörögnek egyensapkában. Ejj! Fiatalság boloncság!

Kajálás után ránkesteledett, ment a feszengés, meg a vergődés az udvaron. Csak Dorina hiányzott, mert neki jelenése volt a szüleinél. Ez egyébbként a héten többször is előfordult.



A második nap lassan végetért, Totó elérte végleges színét, ami a rákéhoz hasonlatos. Én 10-kor ájultam el.

Üdv!
Dalia Landov

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://smtj.blog.hu/api/trackback/id/tr75136308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása