HTML

SMTJ

Voltunk Sicsinél pusztítani az alkoholt. Továbbra se harácsoljatok túlórát, zúzzatok haza! Reggel futottunk, és ugrókötelezzünk is! Aki a videót kiteszi videómegosztóra azt beperelem. Nem viccelek süzsdmeg!

Friss topikok

  • landov: Vazze! Az a való világ! (2007.09.03. 14:24) Személyi Kultusz
  • landov: Szórakoztok? Sajátot indítok: landov.blog.hu (2007.08.21. 20:41) Mi a nagymári f-a van?
  • Landov: Nem is kergettelek.. (2007.08.15. 22:53) SMT Jihad Day (2007.07.18)
  • landov: Üdv! Megtudtam, hogy ez egy önálló zenei stílus is egyben és hamarosen lesz belőle egy dupla CD-m. (2007.08.08. 16:43) Fogyókúra
  • landov: Elismerésem Dorina! Látod, nem is olyan nehéz hosszút írni ;) A többiek nem írnak? (2007.08.08. 12:50) SMT Jihad Day 1 (2007.07.16) 18+

Linkblog

2007.08.16. 11:00 landov

Terra Incognita - Programmers Night

Tegnap volt szerencsém ismét résztvenni a programmers night eseményen. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy a régi Zala-B-s SMT programozó gárda összejön, és kajál meg piál. Ez a csapat még az előző évezredben alakult. Jellegzetessége, hogy van két kicsi, és két óriás (2m+) tagja. Árpó, GZsolti, Hoby és jómagam (néhányunkat, néhányatok ismer, B pedig mindenkit). Mi négyen programoztuk annakidején a teljes Zala-B csarnokot. Az még High Volume volt. Nagy idők voltak. Őszintén mondom szerettünk bemenni a munkahejünkre. A meló mellett egész nap ment a marhulás, de ennek ellenére hősök is voltunk. A munka hősei. Nem viccelek! Tényleg a szívünkön viseltük a vállalat sorsát, túlóráztunk, gályáztunk mint állat. Mondjuk akkor még a vállalat sem volt genya, volt túlórafizetés és bónusz szó nélkül.

Szóval összejöttünk kajálni meg piálni egyet. A helyszín a Terra Incognita étterem, vagy Becks Corner. A parkolóház tetején van. Én itt még sose jártam. Tegnap volt a nyitás. Árpónak hála, aki jó ismeretségben van az étterem tulajdonosával Igorral grátisz étkezhettünk. A szakácsokat ugyanis, épp betanítja valami mesterszakács, ezért végig kell enni az étlapot. Az étterem nagyon ízlésesen van berendezve. Egerszeg én még ilyen szinvonallal nem találkoztam. Tiszta nyugat. Igor a tulaj még eléggé ideges volt (ez látszott is rajta), lévén első nap. Nagyon ügyelt, hogy minden rendben legyen.

A pult előtt két oszlop, melyek hajóárbócokat jelképeznek, körbe a falon régi térképek, és a nagy felfedezők hajóinak modeljei. Egyet meg is jegyeztem HMS Bounty.

A HMS azt jelenti: Her Majesty's Ship, azaz őfelsége hajója. A Britt hajók ezért mind HMS-el kezdődnek. Az amcsik meg USS-el.

Akkor most következzen a kaják dícsérete:

Előételnek szinte mindannyian levest ettünk, Árpó és én csípős paradicsomlevest feketekagylóval. Nagyon finom, igazi paradicsomleves, paradicsomból, nem sűrítményből.

A képek elég szarok, mert mobillal csináltam viszonylag sötétben.

Jake, aki az HP-nek dolgozik sonkatálat kért kecskegomolyával és olvívával. Azt mondja a sonka fasza pármai sonka volt.

A kajákról több képet nem készítettem próbáljátok elképzelni. Illusztrációnak a saját pofáinkat teszem be. A főételek előtt mindenki kapott egy kis friss zsemlét meg egy gombóc nagyonfinom zöldséges fűszervajat. Kedves gesztus.

Mr. Hóby akkor sztár, hogy sztárallűrjei vannak. Nem engedi magát fotózni.

Én a magam részéről kardhalsztéket ettem, grillezett zöldségekkel. Ez elég soványka. A többiek viszont nem voltak Brogonok. Ők aztán tolták a husokat. Volt mézes sült csirkeszárnyak friss(ezt Jake külön kihangsújozta!) angolzellerrel, meg valami tejfölös mártással. A zellert a mártással speciel megkóstoltam. Ilyet még nem ettem, de ízlett. Volt lazac valamilyen ágyon. Basszus ahogy írom, folyik a nyálam. Volt még Thai Királyrák, ezt majd máskor kóstoljuk meg. De a legsztárabbak a Steakek voltak.

 Jómagam és G-Zsolti

Steak, baconbe tekert zöldbab és sárgarápa kötegekkel. Nyami-nyami.
Steak, prószával és zöldbors mártással. Nyám-nyám.
Ezeket persze nem én rendeltem, de a látvány alapján.. huh, nagyon incsiklandó lehetett. A többiek mondták is, hogy fasza. Őszinte leszek. Nem sokon múlt a vallás feladása.

 Árpó még repetázott is.

Végül jöttek a desszertek. Sokféle van, nagyon profik. Ezzel dugig lettünk. Volt mi felszívja a sokadik viszkit.

Összegezve, végre egy kimondottan étterem, nem pedig pub vagy söröző. Kiválló randizóhely is, mert csendes, kúltúrált és nem egy piálda ;) Bár tegnap a csend ellen szerintem sokat tettünk. Az asztalok nagyrészt félkörívben vannak az ablakoknál (a helyiség kör alakú), meg pár a terem közepén. Nem igazán fordulhat elő, hogy az egyik asztal a másik beszélgetésébe follyon bele. A kérdés csak az, hogy mi sötét zalaiak igényeljük-e? Remélem igen. Sok sikert Igornak!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://smtj.blog.hu/api/trackback/id/tr64141232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása